23/12/2020
Beskyldninger om vold
Hej håber i kan hjælpe... min kæreste eks kærste skylder mig for vold mod hans søn, når han ikke har den kører han på dovenhed.det ren chikane sviner mig til over for deres fælles børn og det bare ikke godt da det jo skader de stakkels børn og jeg har bare intet gjort hvad gør jeg.
Den episode med vold han køre på drejer sig om min bonus søn, har meget temperament og lavede et voldsom angreb på sin mor, jeg tager fat i hans arm og han får ved uheld ramt sig selv på munden med den anden hånd. Så der er intet vold overhovedet.
Han kører på jeg doven, jeg er syg med panik angst, ptsd og epilepsi så er kan kun klare en opgave om dagen og det han på mig sådan påvirker min angst.
Ved ikke hvad skal gøre det ren chikane og har intet gjort ham han angriber mig bare med det og intet gjort.
Hvad kan jeg gøre ? Har virkelig brug for hjælp
Vh en i nød

Svar
Hej mand på 40 år.
Tak for dit brev og en beklagelse for at vi har været længe om at svare. Men da vi er en brevkasse for børn og unge der oplever vold, har vi haft lidt svært ved at finde ud af hvordan vi bedst kan svare dig.
Det lyder ubehageligt for dig, at du beskyldes for vold mod børn, når du mener at du ikke har gjort det.
Det er lidt svært at forstå hvorfor din kærestes eks kæreste beskylder dig for de ting. Behøver du at have kontakt til ham ? Og ellers vil vi foreslå at du taler med din eks kæreste og at I sammen får afklaret hvem der skal blande sig i jeres liv, og få afklaret med hende hvordan du skal være overfor hendes og jeres børn.
Måske du har en sagsbehandler som du kan tale med ?
Venlig hilsen
Herdis