11/11/2021
Min papfar slår mig
Hej brevkasse.
Min papfar slår mig og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Min mor er også lige begyndt at slå min lillebror på 1 år

Svar
Kære pige på 11.
Du fortæller at din papfar slår dig. Og at din mor er begyndt at slå din lillebror på 1 år.
Det lyder rigtigt bekymrende og slet ikke rart at være i. Det kan jeg godt forstå, du gerne vil tale med nogen om.
Det er rigtigt vigtigt, at der er nogen voksne der får det her at vide, så din familie kan få hjælp, til ikke at slå. Er der nogen voksne, som du kunne fortælle det her til?
For at hjælpe dig, vil vi rigtigt gerne snakke lidt mere med dig. Du må meget gerne skrive til os på chatten mellem kl 17-20 i hverdagen. Det er helt anonymt. https://brydtavsheden.dk/hjaelp/chatten/
Håber vi hører fra dig!
De bedste hilsner, Anders