29/11/2021
Jeg føler mig ikke tryg hos min mor
Når jeg er hjemme hos min mor føler jeg mig ikke tryg, fordi der er sket nogen meget voldsomme til da jeg var lille.
Og er bange for at de ting kunne ske igen…

Svar
Hej
Mange tak for dit brev, og hvor er det godt, du skriver ind. Det lyder bestemt ikke rart, at du ikke føler dig tryg hos din mor. Du skal vide, at aldrig er okay, at du skal gå rundt med disse tanker. Du fortjener at bo i et trygt hjem.
Det kunne være en ide, at snakke om dette, med en voksen du stoler på. Dette kunne eksempelvis være en lærer eller en pædagog.
Derudover, vil vi også rigtig gerne hjælpe dig og høre nærmere, om din situation. Du er mere end velkommen, til at ringe til os på +45 44 45 20 90 eller skrive ind til vores chat. Her kan du trygt fortælle, om de ting der sker.
Mvh.
Bryd Tavsheden