05/12/2021
Familie og uddannelse
Hej jeg elsker min familie det passer godt.
Man jeg er så godt til skolen.
Jeg vil gerne uddense længe man jeg vil ikke om kan jeg vil det

Svar
Hej med dig.
Som jeg forstår dit brev, elsker du din familie, men du er ikke ret god i skolen.
Du vil gerne uddannes som læge, men er i tvivl om du kan det.
Først og fremmest er jeg glad for at du elsker din familie! Det er så godt at høre.
Det er helt naturligt at være i tvivl omkring ens fremtid og hvilken uddannelse man gerne vil have.
Jeg er sikker på, at du nok skal nå det mål som du sætter dig for, selvom det kræver hårdt arbejde.
Hvorfor tænker du at du ikke kan blive læge? Man plejer at sige at man kan hvad man vil og det tror jeg på at du kan!
Her hos Bryd Tavsheden rådgiver vi børn og unge som har været udsat for vold, så derfor vil jeg henvise dig til Headspace i stedet for.(https://headspace.dk/). Det er en anden organisation som man kan chatte med omkring sådan nogen ting. Jeg er sikker på at du kan få en god samtale med dem omkring din uddannelse og fremtid.
Jeg ønsker dig alt held og lykke med det.
Mvh.
Bryd Tavsheden