06/12/2021
Kalder mig dumme og grimme
Der er en lære som siger kan ikke en skid og jeg vil altid være den folk dumme og grimme for er det alle mobber mig kan snart ikke mere hvad er overhovedet mening med mit liv nu så får af vide bude dø og skære min hals over og alt muligt græder hverdag også om natten hvad gøre jeg💔😭😰😥

Svar
Hej med dig,
Det lyder som om du rigtigt har det svært lige nu og jeg kan godt forstå at du er ked af det. Som jeg forstår dit brev, så er du udsat for mobning, som er rigtigt svært. Det kan være utroligt ensomt at stå med alene. Jeg synes du er utrolig sej og stærk for at fortælle om det og jeg synes det er et rigtigt godt første skridt. Det er vigtigt at du ikke sidder med det alene og at du fortæller nogen om det. Mon du kan fortælle om det til en lærer på skolen? Eller har en anden du kan betro dig til? Det skal nemlig ikke være sådan, at du er ked af det hver dag.
Hvis du har brug for at tale eller chatte med os, kan du gøre det i hverdagene mellem kl. 17.00 og 20.00.
Med venlig hilsen
Bryd Tavsheden