22/12/2021
Jeg har mange seksuelle tanker
Jeg Tænker kun på damer På en Seksual Måde Altså Fks jeg vil gerne Kneppe med dem osv og se Dejlige billeder osv Når jeg har en kæreste Ser Jeg dem på En helt anden måde En jeg endelig vil Jeg får også hurtig Boner Osv Hjælp hvad skal jeg gøre

Svar
Hej med dig.
Tak for dit brev.
Du beskriver, at du har rigtig mange seksuelle tanker om piger, og at det fylder rigtig meget for dig hele tiden.
Du fortæller også, at du mærker fysiske reaktioner på disse tanker, og det kan gøre det svært at koncentrere sig om andre ting.
Først og fremmest vil jeg sige, at de oplevelser og tanker du beskriver, er ganske normale for børn i din alder. Der sker en masse med kroppen - måske er du allerede kommet i puberteten, og så følger den slags tanker og fysiske reaktioner med. Men jeg kan godt forstå, at det også er rigtig forstyrrende, fordi det kan være svært at koncentrere sig om f.eks. skole og lektier.
Selvom det fylder rigtig meget for dig lige nu, så vil du opleve at det med tiden fylder mindre. Det skal nemlig have lov at finde et normalt lejde, og det kan godt tage lidt tid.
Jeg tænker på, om du mon taler med dine venner om de her ting? Jeg tror nemlig, at du vil opleve, at de faktisk har samme oplevelser og tanker, som du har. Måske det kan give dig lidt ro, at tale med dem om det, så du ikke føler dig alene?
Hvis tankerne og de fysiske reaktioner fortsat fylder rigtig meget for dig, vil jeg foreslå dig at tale med en voksen, du har tillid til. For så kan det være, at du skal have noget hjælp og nogle redskaber til, hvordan du skal håndtere tankerne. Det kan din læge eller sundhedsplejerske på skolen f.eks. hjælpe dig med.
Jeg håber, du kan bruge mit svar og at dit problem løser sig.
De bedste hilsner
Thea