Ønsker du at klage over Bryd Tavsheden, så kan du gøre det her på siden.
Ønsker du at klage over Bryd Tavsheden, så kan du gøre det her på siden.
Alle, der har været i kontakt med Bryd Tavsheden, kan klage.
Vi opfordrer til, at du fortæller os det med det samme, hvis du har en dårlig oplevelse med vores rådgivning. Så kan vi nemlig ændre på det undervejs, og du kan få glæde af Bryd Tavshedens Rådgivning.
Hvis du har forsøgt at være i dialog med os, men ikke synes, det har ændret noget, kan du udfylde klageformularen og sende den til os.
Vi har lavet en klageformular, så vi får de oplysninger, vi skal bruge til at behandle din klage.
Klagen skal være skriftlig og kan sendes på mail til anders@brydtavsheden.dk. Skriv ”Klage” i emnefeltet
Ja, du får altid en kvittering på mail, hvis du har opgivet din mailadresse, umiddelbart efter, at vi har modtaget din klage.
Du får svar på din klage indenfor 3-5 arbejdsdage (hverdage).
Vi er altid glade for feedback og input til vores arbejde. Derfor er du velkommen til at skrive din kommentar til: anders@brydtavsheden.dk
Hvis du sender din klage fra en anonym mailadresse eller via post uden afsender, er du anonym.
Hvis du opgiver dit navn, eller hvis det fremgår af din mailadresse, er du ikke anonym, men vi behandler selvfølgelig din klage fortroligt, og giver ikke dit navn eller andre personhenførbare oplysninger videre til rådgiverne.
Når du sender en klage til BrydTavsheden, bliver den behandlet indenfor 5 arbejdsdage, herefter slettes al korrespondance.