06/07/2022
Han gør ting ved mig når jeg sover
Er det vold hvis min kæreste gør ubehagelige ting mens jeg sover uden at have fået lov?

Svar
Kære du
Tusind tak for dit brev!
Du spørger, om det er vold at du bliver udsat for ubehagelige ting af din kæreste, når du sover. Der er ingen, der må gøre ubehagelige ting ved dig uanset om du sover eller er vågen. Derfor skal det stoppe med det samme!
Jeg tænker først og fremmest på, om du har talt med din kæreste om, at de ting han gør ved dig er ubehagelige? Hvis ikke, vil jeg råde dig til at tale med ham om det, og bede ham stoppe.
Vi vil rigtig gerne tale mere med dig om, hvad du kan gøre, hvis det ikke virker at tale med din kæreste om at han skal stoppe. Du kan skrive til os på vores chat alle hverdage mellem 17-20, eller du kan ringe til os i samme tidsrum på telefon: +45 44 45 20 90
Med venlig hilsen
Thea, Bryd tavsheden