18/07/2022
Er det normalt at man skændes voldsomt meget med sin mor
Er det normalt at man skændes voldsomt meget med sin mor og at man hele tiden bliver råbt og skreget af

Svar
Hej med dig.
Nej det er ikke normalt, at man skændes voldsomt meget med sin mor og bliver råbt og skreget af.
I mange familier kan man godt blive uvenner og vrede på hinanden. Og nogle gange kan bølgerne gå for højt.
Men det lyder for mig som om, at det går alt for højt hjemme hos jer, mellem dig og din mor?
Jeg forestiller mig ikke at det er rart at være i og det er jeg ked af på dine vegne.
Er det noget du kan snakke med din mor om, så det ikke bliver så voldsomt?
Jeg synes du skal skrive til os på chatten i næste uge, så vil vi gerne hjælpe dig! Den har åbent mandag-fredag fra kl 17-20.
Mvh Bryd Tavsheden