20/07/2022
Er det overgreb vis jeg var fuld og ikke fuldt tilstede?
Er det overgreb vis jeg var fuld og ikke fuldt tilstede? Jeg blev låst inde på et toilet med 2 drenge. De ville begge lave alt muligt med mig og har senere fundet ud af at der skete flere ting som jeg ikke mener jeg har sagt ja til.

Svar
Hej med dig!
Et seksuelt overgreb er defineret ved, at der er en eller flere personer, som begår en seksuel handling overfor dig, som du ikke har sagt aktivt ja til. Det betyder, at det er også et overgreb, selvom du ikke har sagt nej.
Hvis du mener, at du har været udsat for sådan et overgreb, så synes jeg du skal tage fat i os på chatten i næste uge. Det kan være rigtigt svært at gå med alene og det lyder for mig som om, at du har haft en grim oplevelse med de drenge. Det vil vi rigtigt gerne hjælpe dig med og snakke med dig om.
Chatten har åbent mandag-fredag fra kl. 17-20.
Mvh Bryd Tavsheden.