14/08/2022
jeg er klar til sex men hved ikke hvordan man
Hej jeg har et problem jeg er klar til sex men hved ikke hvordan man gør og min kæreste lægger op til det men er ikke sikker på mig selv hvad skal jeg gøre

Svar
Kære du
Hvor er det godt du skriver og søger vejledning, når du står i en situation, som du føler dig usikker på. Det er det helt rigtige at gøre.
Du fortæller at du og din kæreste føler jer klar til at begynde på at have sex, men at du bliver usikker og ikke helt ved, hvordan du skal gribe situationen an, så det bliver en god og tryg oplevelse.
Det er godt at du søger vejledning, men jeg tror Sexlinien For Unge bedre kan hjælpe dig. I Bryd Tavsheden ved vi en masse omkring vold. I Sexlinien For Unge ved de en masse omkring sex og al den usikkerhed, som mange oplever når de begynder på sex. Her er et link: https://www.sexlinien.dk/
Mvh. Bryd Tavsheden