03/09/2022
Jeg har længe ikke følt mig tilpas på min skole.
Jeg har længe ikke følt mig tilpas på den skole jeg går på nu.
Lige meget hvad jeg gør for at sige der, så kommer de voksne altid med en modsvar til det.
Hvad gør jeg ?

Svar
Kære du
Tak for din besked!
Du beskriver, at du ikke føler dig tilpas på din skole, og at de voksne svarer dig imod, når du siger noget.
Det er godt at du søger vejledning, men jeg tror at Børnetelefonen eller Headspace bedre kan hjælpe dig. Her I Bryd Tavsheden ved vi en hel masse om børnevold og kærestevold. Både hos Headspace og Børnetelefonen er de specialiserede I at rådgive og vejlede unge, som stå I din situation.
Jeg håber, at det var en hjælp. Jeg ønsker dig alt held og lykke!
Mvh
Bryd Tavsheden