04/09/2022
Der er en der har sagt til to af mine elskede veninder, at jeg er fed
Der er en der har sagt til to af mine elskede veninder at jeg er fed, og det har virkelig fået mig til at tænke

Svar
Hej pige på 13 år
Tak for du skriver ind til os.
Det var da ikke okay af den person at sige sådan om dig til dine veninder. Jeg kan godt forstå, at det påvirker dig, for det er aldrig rart at vide, at folk snakker om en.
Jeg vil anbefale dig at snakke med en voksen om det. Det kan evt. være dine forældre, lærer, et tæt familiemedlem, fx. bedsteforældre osv. Det er vigtigt, du ikke går rundt med det alene, men får talt om det.
Og så skal du huske på, at selvom jeg ikke kender dig, og ikke ved hvordan du ser ud, så er du smuk som du er! 🙂
Mvh. Bryd Tavsheden.