04/09/2022
Jeg er så træt af at være bange for at bløde igemmen over i skolen.
Jeg er så træt af at være bange for at bløde igemmen over i skolen for drengene driller os lidt for tit med det i forvejen

Svar
Kære du
Tak for dit brev!
Du skriver, at du er bange for at bløde igennem i skolen, da drengene driller jer med det.
Det kan jeg godt forstå, og det er heller ikke er i orden at drille andre med den slags. Her i Bryd Tavsheden ved vi en masse om børnevold og kærestevold, og jeg vil derfor anbefale dig at kontakte GirlTalk.
I GirlTalk har de en masse erfaring med at rådgive unge piger om bla. krop og trivsel. Du kan chatte eller ringe til dem på dette link: https://www.girltalk.dk/vores-tilbud/chat-med-os/#
Jeg håber, at det var en hjælp!
Mvh
Bryd Tavsheden