06/09/2022
Pige på 17 år. føler ikke, at hendes klassekammerater gider hende.
Hej ved ikke om det er her jeg skal skrive men jeg føler ikke dem jeg går i klasse med gider mig og ved ikke hvad jeg skal gøre

Svar
Hej, og tak fordi du skriver til os.
Du skriver at du ikke føler, at dine klassekammerater gider dig, og at du derfor ikke ved hvad du skal gøre. Du er ligeledes også usikker på, om det er os du skal skrive ind til.
Vi her i Bryd Tavsheden rådgiver børn og unge, der er eller har været udsat for vold, derfor ligger dit spørgsmål uden for vores rådgivning evne. Jeg vil dog fortælle dig, at jeg er glad for at du har skrevet ind til os, for at få hjælp, også selv om dette ikke handler om vold.
Jeg vil opfordre dig til, at tage kontakt til din klasselærer, hvis du ikke har det godt i din klasse. Hvis dette ikke hjælper, så vil jeg opfordre dig til, at tale med en anden voksen på din skole.
Med venlig hilsen
Bryd Tavsheden