12/09/2022
Jeg tror min mor er ved at få stress.
Jeg tror min mor er ved at få stress. Der sker nogle ting for os lige nu som er svært for os alle i familien (eller ved min mor)

Svar
Kære du,
Du fortæller at du tror at din mor er ved at udvikle stress, da der sker nogle ting i jeres familie som er svært.
Det er aldrig rart, at se dem man elsker have det dårligt. Det kan ligeledes påvirke os, og kan være en rigtig svær situation at stå i. Dog vil jeg sige, at stress desværre er meget normalt og at der heldigvis er mange måder at afhjælpe det på. Nu ved jeg ikke helt nøjagtig hvad der har udløst hendes stress, men hvis du kan se at det bliver værre, så kan du med fordel anbefalde dig mor at søge professionel hjælp. Husk at fortælle din mor, at det er vigtigt at hun passer på sig selv og sit mentale helbred. Hun skal have lov til bearbejde sit stress, så giv hende endelig plads til det. Hvis du har brug for at tale nærmere om det, så er du mere end velkommen til at kontakte os på chatten eller via. telefon 🙂
Mvh. Bryd Tavsheden.