12/09/2022
Mig og min kæreste har i sidste uge besluttet at slå op efter 1 år sammen
Hej
Mig og min kæreste har i sidste uge besluttet at slå op efter 1 år sammen. Grunden er enligt at vi var groet for meget fast, vi var sammen næsten hver dag og derfor skændes vi en del om ligegyldige ting. Derudover er vi blevet meget en enhed hvor vi har mistet os selv lidt, vi ved ikke hvad vi selv føler eller hvem vi selv er mere. Nu har vi valgt at gå hver til sidst, men jeg vil gerne have ham tilbage. Jeg elsker ham ubetinget og han er den eneste i verden der kan få alle celler i min krop til at slappe af. Selvom jeg ser nogen fordele ved at gå fra hinanden, ser jeg også løsninger på de problemer vi har haft, det gør han ikke. Så hvad skal jeg gøre, jeg tror virkelig at han er the one? Hvordan får jeg ham tilbage?

Svar
Kære du,
Mange tak for dit brev! Du fortæller, at dig og din kæreste er slået op efter et års forhold. I føler i har mistet jer selv. Du fortæller at du elsker ham utrolig højt, og at du tror han er "the one". Herunder spørger du om hvordan du får ham tilbage.
Det lyder som en svært situation at stå i. Kærlighed kan være en meget kompliceret ting, men det er vigtigt at du mærker grundigt efter, hvad der er bedst for dig. Hos Bryd Tavsheden rådgiver vi om vold, så jeg tænker at jeg vil henvise dig til den rette rådgivning, som sikkert har en masse gode råd til dig. Du kan evt. skrive ind til Girltalk.dk eller Sexlinien.dk som er mere egnet til at hjælpe dig, i netop din situation. Held og lykke med det hele 🙂
Mvh. Bryd Tavsheden.