13/09/2022
Føler ikke nogen vil hjælpe mig med min angst.
Føler ikke nogen vil hjælpe mig med min angst.. for intet hjælp, og har ikke været ude for min dør i flere måneder og kan ikke fungere længere

Svar
Kære du
Mange tak for dit brev!
Du fortæller, at du har angst og ikke har været udenfor din dør i flere måneder af den grund. Hvor er det godt du søger råd og vejledning, når du har det svært! Angst kan være overvældende og lammende, og det kan være enormt svært at gå med selv.
Her I Bryd Tavsheden ved en masse om vold i familier eller i kæresteforhold. Hvis du har oplevet dette, vil vi meget gerne snakke mere med dig og din situation på vores chat eller telefon man-fre kl. 17-20.
Ellers kan jeg anbefale Angsttelefonen, som har en masse erfaring med at rådgive unge med angst. Du kan se mere her på linket: https://angstforeningen.dk/index.php?page=bufa
Jeg ønsker dig alt det bedste, og jeg håber at du kunne bruge mit svar.
Mvh
Bryd Tavsheden