14/09/2022
Jeg har det meget svært fordi jeg er blevet uvenner med min gamle kontaktlærer.
Hej mit navn er XXX jeg har det meget svært også fordi at når du rigtig uvenner med min gamle kontakt lærer der udvikler sig for at jeg slet ikke at snakke med hende mere jeg har brug for hjælp fordi at jeg havde helt særligt forhold til den lærer og det er ligesom om det er bare forsvundet nu fordi vi er uvenner og jeg kan bare ikke klare det mere jeg har været meget nede og ked af det

Svar
Kære du.
Hvor er det godt at du skriver og rækker ud efter hjælp. Når noget er rigtig svært, så er det dét helt rigtige at gøre.
Du skriver at dig og din gamle kontaktlærer er blevet uvenner og at du gerne vil have hjælp til at komme på god fod med hende igen. Jeg for indtryk af, at det virkelig er noget der går dig på, hvilket jeg virkelig godt kan forstå. Det skal der gøres noget ved, så i kan få det godt igen : )
I Bryd Tavsheden ved vi rigtig meget om vold, det er vores speciale-område som vi ved rigtig meget om. Så jeg vil anbefale dig at tage kontakt til GirlTalk eller Headspace, da jeg tror de kan hjælpe dig langt bedre med at få genetableret kontakten til din gamle kontaktlærer end vi kan i Bryd Tavsheden. Du får lige linkene til deres hjemmesider her: https://www.girltalk.dk/ og https://headspace.dk/ .
Jeg håber dig og din kontaktlærer får det rigtig godt sammen igen.
Mvh. Bryd Tavsheden.