23/09/2022
Jeg skrev under mens jeg var fuld. Er det vold?
Jeg det vold hvis nogen får mig til at skrive under imens jeg er fuld

Svar
Kære du
Tak for dit brev!
Du beskriver, at nogen har fået dig til at skrive under på noget, mens du var fuld. Du spørger til om det er vold.
Hvor er det godt at du søge råd og vejledning, når du har bug for afklaring af din situation. Jeg har brug for lidt mere information for at kunne sige, om du har været udsat for vold. Følte du dig truet, presset eller manipuleret til at skrive under?
Lige meget hvad lyder det ikke som en rar situation du har stået i. Har du en i din omgangskreds du kan tale med det om? Måske nogle der var sammen med dig da det skete og som har set situationen udefra?
Ellers er du meget velkommen til at skrive til os på vores chat man-fre i tidsrummet 17-20 eller ringe til os.
Håber du kunne bruge mit svar 🙂
Mvh
Bryd Tavsheden