06/09/2019
Ven rejser
Hej jeg hedder x og jeg vil fortælle jer lidt om min familie og mine venner. Jeg var social angst og min eneste ven jeg er tilpas med rejser nu og mine forældre vil eller kan ikke forstå hvorfor jeg ikke bare kan begynde at snakke med nogle nye mennesker. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det til dem...

Svar
Kære pige på 17 år.
Tak for dit brev. Jeg har slettet dit navn, fordi brevkassen er anonym.
Jeg kan godt forstå at det er svært for dig, at din ven rejser. Og at du er bekymret fordi du har svært ved at finde nye venner.
Det bedste ville jo være at tale med dine forældre.
Vi er en brevkasse, der rådgiver børn og unge der er udsat for vold.
Så jeg vil anbefale dig at skrive til www.girltalk.dk. De har en chat hvor du kan tale med dem og de kan hjælpe dig.
Mange hilsner
Herdis