01/10/2022
Jeg har prøvet, at min far blev rigtig vred på mig.
Jeg har prøvet at min far var blevet rigtig vred på mig så han vidste tænder og knyttede hans hænder sammen og bare smækkede døren i!! Bare fordi han var sur på mig fordi jeg havde ondt i maven!!

Svar
Hej
Mange tak for dit brev!
Du fortæller at du har prøvet, at din far blev rigtig vred, viste tænder, knyttede sine hænder og smækkede døren. Du fortæller at han blev sur på dig, fordi du havde ondt i maven.
Hvor er det sejt at du skriver herind! Det kan være svært at være uvenner med sine forældre, og derfor er det vigtigt at få løst konflikten.
Du beskriver ikke om det er noget du oplever ofte, men det lyder til at oplevelsen stadig sidder i dig, siden du skriver herind.
Jeg tænker på, om I har snakket om situationen siden? Det kan være en ide, at du fortæller ham om din oplevelse af konflikten? Så har han også mulighed for at fortælle hvordan han oplevede det.
Jeg håber, at du kunne bruge mit svar 🙂
Mvh
Bryd Tavsheden