02/10/2022
Jeg bliver slået af min kæreste med et bælte. Er det vold?
Jeg bliver slået af min kæreste med et bælte er det vold.
Tror bare det er for sjov, men nu har jeg fået mange blå mærker

Svar
Kære du
Tak for dit brev!
Du fortæller, at din kæreste slår dig med et bælte. Du tror det er for sjov, men nu har du fået mange blå mærker.
Ved sådanne handlinger er det vigtigt, at begge parter har sagt ja. I det sekund du ikke har lyst, skal din kæreste stoppe med at slå. Du fortæller, at du tror det er for sjov. Hvis du ikke kan lide det, kan det være en ide at fortælle ham det?
Det vigtigste er, at du mærker efter og siger fra hvis du ikke synes det er sjovt. Det er forkert hvis han ikke stopper efter du har sagt fra.
Jeg håber, at du kunne bruge mit svar. Ellers er du meget velkommen til at skrive til vores chat man-fre kl. 17-20 eller ringe til os man-tor i samme tidsrum. Vi vil rigtig gerne snakke med dig, og du er 100% anonymt.
Mvh
Bryd Tavsheden