05/10/2022
Hvad skal jeg sige til min ven for at få mine penge tilbage?
Min ven på 10 år gider ikke give mig mine penge tilbage og jeg skal bruge dem , hvad skal jeg sige til hende for at få dem tilbage?

Svar
Hej og tak fordi du skriver ind.
Det lyder som en rigtig træls situation, jeg kan godt forstå du gerne vil have dine penge tilbage. Det lyder ikke som en god ven. Jeg synes du skal prøve at tale med en voksen du har omkring dig, f.eks. dine forældre eller en lærer, som måske kan hjælpe dig med at løse situationen.
Her på Bryd Tavsheden hjælper vi børn og unge, som har været udsat for vold, så hvis du eller nogen du kender føler sig udsat for vold, så vil vi rigtig gerne hjælpe dig eller andre du kender.
Vi håber du får dine penge tilbage.
Mange hilsner fra Bryd Tavsheden