09/10/2022
Jeg har lånt penge ud til en træls fyr
Hej
Hvad kan jeg gøre for at få penge tilbage jeg har været så dum at låne ud til en træls fyr. Har prøvet at kontakte ham over alt, men han er bare en dum en og lader være med at se de beskeder og ikke svarer…
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Og det er dsv ret mange penge…

Svar
Hej
Det lyder som en dum fyr og en mega uretfærdig situation, som han har sat dig i. Det er aldrig rart, at nogen bryder ens tillid på den måde. Det, du beskriver, lyder desværre til at være lidt uden for, hvad vi er gode til at hjælpe med herinde. Jeg forstår dog, at du synes det er en hård oplevelse.
Måske du kunne gå til din bank eller politiet, for de ved mere om, hvad dine muligheder er? Hvis du har en person, du stoler på, som måske kunne være en god støtte, kunne du få dem til at hjælpe dig.
Alt det bedste herfra,
BrydTavsheden