19/10/2022
Mine forælde slår, niver og prikker hårdt til mig
Jeg er blive slået af mine forældre de har niv mig og prikke hård på mig og kald mig tyk og.de Sage til mig at jeg var Underlig..Jeg har nogen gange også gjort modstand

Svar
Hej du og tak fordi du skriver.
Det er rigtig godt at du skriver herind. Det lyder rigtig ubehageligt hvad du oplever fra dine forældre, det er jeg ked af at du oplever. Det er bestemt ikke rart at ens forældre opfører sig sådan overfor en, og det er også flot hvis du har sagt fra, som jeg forstår det når du skriver, at du gør modstand.
Det er godt at du skriver herind og søger hjælp, og hvis du har mod på det kan vi hjælpe dig yderligere på chat og telefon fra 17-20 mandag-fredag - så kan vi her tale mere om din situation og give dig flere råd. Derudover vil jeg gerne råde dig til, at du kan tale med en voksen du kender og er tryg ved, som du har lyst til at fortælle om din situation. Det kan f.eks. være en lærer eller nogen fra en fritidsinteresse eller sådan noget.
Jeg ønsker dig alt det bedste
Mange hilsner fra Bryd Tavsheden