20/10/2022
Min far kaste min Lilebror op i sengen så min Lilebror slå hovedet
Min far kaste min Lilebror i Arne op i sengen så min Lilebror slå hovedet

Svar
Hej pige på 13,
Jeg kan forstå på din besked, at din far har kastet din lillebror op i en seng så han slog hovedet.
Jeg kan ikke helt tyde på din besked om din far ville gøre skade på din bror med vilje, men uanset kan jeg godt forstå hvis situationen har været voldsom for dig. Det er derfor rigtig godt, at du skriver herind.
Hvis du har brug for nogle at tale mere med om det du har oplevet, så synes jeg du skal skrive ind til vores chat, som har åbent mandag-fredag fra 17-20. Derudover synes jeg det kunne være en god idé hvis du fandt en du er tryg ved, som du kan tale med om det der er sket.
Jeg håber du kunne bruge mit svar til noget, og mega sejt at du skriver ind.
De bedste hilsner
Cæcilie, Bryd Tavsheden