06/11/2022
Min mor slår mig med en ske og giver mig lussinger
Hej min mor slår mig med en ske og giver mig lussinger hvad skal jeg gøre

Svar
Hej med dig
Mange tak for dit brev!
Du fortæller, at din mor slår dig med en ske og giver dig lussinger.
Du fortæller ikke i hvilken sammenhæng i oplever disse ting. Men det er vigtigt for mig at sige, at ligemeget hvor sure eller irriteret man bliver på hinanden, må forældre aldrig slå deres børn.
Du fortæller ikke om det er noget du har oplevet flere gange, men hvis det er tilfældet, er det bekymrende.
Det er vigtigt at snakke med nogle om dine oplevelser, og derfor er det godt at du har skrevet herind!
Har du prøvet at fortælle din mor, at du ikke bryder dig om det? Hvis du har det, eller hvis det ikke er en mulighed, kan det være du har en anden at gå til? En anden forælder, bedsteforældre eller en sød lærer?
Vi vil også gerne snakke med dig om dine oplevelser. Du kan skrive helt anonymt ind til vores chat man-fre kl. 17-20, eller ringe herind man-tor i samme tidsrum.
Jeg håber, at du kunne bruge mit svar.
Mvh
Bryd Tavsheden