13/11/2022
Jeg havde sex med en dreng til en fest og han tog måske et billede af mig
Hej
jeg var til en fest igår hvor jeg endte med at have sex med en dreng.
Midt i det hele lyser hele rummet op fordi han tager et billede blitz.
Jeg er ikke sikker på om han har taget et billede eller mig eller ham selv men synes det ville være et underligt tidspunkt at tage et billede af sig selv.
Han har sagt til mig efterfølgende at han tog et billede af sig selv men han har så sagt noget helt andet til en af mine venner.
jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. jeg er mega bange for at han har et billede af mig og at han har sendt det til nogle da han har sagt til min ven det er pga. et væddemål.
Kan jeg gøre noget i denne situation?

Svar
Hej!
Hvor er det godt, at du skriver ind til os. Det synes jeg lyder som en virkelig ubehagelig oplevelse. Som jeg forstår det, er der flere ting som gør dig utryg her. Du er usikker på om han faktisk har taget et billede, fordi du hører forskellige ting fra ham og så din ven. Du giver også udtryk for, at du er bange for, at han kunne finde på at dele et intimt billede af dig med andre. Jeg vil virkelig anbefale dig at kontakte vores kolleger hos https://sletdet.redbarnet.dk/. De ved mere om billeddeling og digitale krænkelser end vi gør her og vil bedre kunne hjælpe dig videre. Du kan både chatte med dem eller ringe til dem på 29270101.
Hvis du har brug for det, så er du altid velkommen til at skrive til os i vores chat mandag til fredag 17-20 eller ringe på telefon 44452090 mandag til torsdag 17-20.
De bedste hilsner
Bryd Tavsheden