20/09/2019
En der ikke stopper.
Hej
Jeg vil høre om hvad det er
Når har skrevet en som man ikke kender for at ham at kende men så overfalder han mig kysser tager på p og på røven osv jeg prøver og skubbe ham ved at bruge mine hænder til det han ved hvor jeg bor osv har blokket ham over det hele nu

Svar
Kære pige på 23 år.
Det er godt at du skriver, for det er slet ikke i orden hvad den person har gjort mod dig. Han har prøvet noget seksuelt, som du ikke ville og det er en seksuel krænkelse. Jeg tænker at det har været meget ubehageligt for dig. Det han har gjort er også ulovligt.
Det er super stærkt af dig at du har blokeret ham på alle medier, så han ikke kan komme i kontakt med dig.
Og hvis der er situationer hvor du ved at I begge vil være, så tænker jeg at du skal sørge for at være sammen med dine venner, så kan han ikke gøre dig noget.
Mon du har nogen som du kender godt og er tryg ved, som du kan tale med om det han gjorde. Jeg tænker at det kan være godt for dig at få talt om det.
Du kan også skrive til vores chat og tale med os om det der skete.
Og så hold fast i at du bestemmer hvem der må røre ved dig, og det er stærkt af dig at sige fra. Du er så sej.
Mange hilsner
Herdis