29/11/2022
Hvordan får man kommunen til at lytte?
Hvordan får man kommunen til at lytte til det min søster og jeg fortæller dem, de giver min mor skylden for alt det der sker fordi min mor er blevet gal på min far og han har optaget hun er gal. Hvordan får man dem til at se alt det han gør og lyver. Mig og min søster er træt at snakke med alle muglige forskellige mennesker, hvem kan hjælpe os.?

Svar
Kære du,
Hvor er det godt, at du skriver ind.
Du skriver, at kommunen giver din mor skylden for alt der sker, da din far har optaget din mor, mens hun var gal. Du spørger, hvordan man får kommunen til at lytte til det din søster og dig fortæller, og hvordan man får dem til at se, det din far gør, samt at han lyver. Derudover spørger du om, hvem der kan hjælpe jer.
Jeg kan så godt forstå, at din søster og dig er trætte af at tale med alle mulige mennesker, og ikke føle at I bliver hørt. Jeg vil anbefale dig at ringe til os i dagtimerne (mellem kl. 9 og 15) på telefon +45 44 45 20 90. Vi har hjulpet mange børn og unge i jeres situation, med at blive hørt og få den rette hjælp - og vi vil også meget gerne hjælpe jer.
Mvh. Sophia,
Bryd Tavsheden