30/11/2022
Han tvinger mig altid ud på toilettet, og siger jeg skal tage bukserne ned. Han piller ved mig, og voldtager mig.
HJÆLP! han tvinger mig altid ud på toiletet og siger jeg skal tage bukserne ned og så begynder han og pille ved mig. og så voltager han mig!!!! HJÆÆÆÆÆLP!

Svar
Hej dreng på 14,
først og fremmest vil jeg lige skrive, at det er vildt sejt at du skriver ind! det er så modigt af dig.
Jeg kan forstå på din besked, at en dreng tit tvinger dig ud på toilettet, og siger du skal tage bukserne ned og begynder at pille ved dig, og at han også voldtager dig. Det lyder slet ikke rart overhovedet.
Din besked giver mig lyst til at fortælle dig lidt om seksuel vold. Seksuel vold er når andre overskrider dine grænser seksuelt fx hvis du oplever ubehagelige eller grænseoverskridende berøringer eller hvis du direkte eller indirekte tvinges til at udføre eller medvirke til seksuelle handlinger, som du ikke har lyst til. Det lyder som noget, du måske kender til - er det rigtigt forstået?
Jeg undre mig over om du har snakket med nogen om det, evt. en lærer, dine forældre, eller en god ven.
Har du det? fordi jeg tror det vil hjælpe rigtig meget. Det er tit rigtig rart at snakke med nogle om det.
Det er super sejt og modigt af dig, at du skriver! Du er velkommen til at skrive ind igen, eller ringe herind på nummeret 44452090 mandag-fredag.
Mvh Suzan fra Bryd Tavsheden
(jeg har slettet udøverens navn af hensyn til anonymitet)