08/12/2022
Min søster slår med bælte, og min forældre gør ikke noget
Hej
Jeg har altid oplevet vold der hjemme på baggrund af min forældre ikke gøre noget ved det min søster som er 19 år slå mig hele tiden, og nu er det slemt at hun slå mig med bæltet og man kan se det på min ben og man kantydeligt godt se det, jeg ved ikk hvad jeg gøre

Svar
Hej med dig
Mange tak for dit brev! Hvor er det sejt, at du skriver herind!
Du fortæller at din søster slår dig bla. med bælte, så du får blå mærker. De beskriver også at jeres forældre ikke gør noget ved det.
Du fortæller ikke i hvilke sammenhænge, du oplever at blive slået. Ligemeget hvad er det ikke okay, det din søster udsætter dig for. Derudover er det dine forældre job at beskytte dig!
Det er bestemt ikke noget du fortjener! Du spørger til hvad du skal gøre. Har du snakket med nogen om det? En du stoler på? En lærer, ven eller anden familiemedlem?
Det er ikke noget du skal gå med alene. Du kan altid kontakte os anonymt på vores chat man- fre kl. 17-20 eller ringe man- tor i samme tidsrum. Vi vil rigtig gerne snakke med dig om din situation!
Mvh
Bryd Tavsheden