11/12/2022
Sendte vulgære billeder til en som ikke var min kæreste
Jeg elsker min kæreste så utrolig højt og hun er det bedste der er sket for mig. Men da jeg i en periode havde det rigtig svært med at jeg savnede en bekræftelse skrev jeg med en anden, og vi sendte vulgære billeder til hinanden. Jeg har aldrig haft en intention om at være fysisk utro overhovedet. Jeg har fortalt min kæreste at det var hende (jeg skrev med dengang) som sendte til mig, og jeg så sagde at hun skulle sende mere. Jeg har altså ikke sagt at jeg også har sendt igen. Jeg har løjet overfor min kæreste, og har den vildeste skyldfølelse fordi jeg ved hun fortjener sandheden. Men fordi jeg skammer mig så meget, er det så svært for mig at sige.
Skal jeg være ærlig og satse vores forhold, eller fortsætte og håbe på vi begge glemmer episoden og forhåbentlig være sammen resten af vores tid?

Svar
Kære du,
Jeg kan hører at du har været inde i en svær periode og har sendt vulgære billeder til en som ikke var din kæreste, og dette har du haft det svært med. Det lyder som om du har været igennem en periode som var enormt svær, og har manglet noget bekræftelse fra din kæreste. Kan godt forstå at det må have været hårdt for dig ikke at blive set i dit parforhold og at du derfor har prøvet at finde bekræftelse hos en anden. Og forstår også godt at du går og har haft det svært, da det lyder som om du holder meget af din kæreste. Jeg kan godt forstå at du har fået en følelse af skyldfølelse, da du jo elsker din kæreste og har kommet til at overskride en grænse i jeres parforhold. Jeg kan hører at du står i et dilemma omkring dit forhold, om du skal være ærlig eller ej. Hvilken følelse kunne det give dig at være ærlig overfor din kæreste, og hvordan ville det så føles hvis du vælger at lade den ligge? Jeg får også lyst til at spørge dig om hvad der gjorde at du manglede denne bekræftelse? måske er der noget du mangler, som du kunne kommunikere med din kæreste omkring? Hvis du har nogen mennesker i dit liv som du kunne snakke med omkring det som er sket, så din situation ikke virker så overvældende. Jeg håber du mærker godt efter og vælger den vej som føles bedst.
Med venlig hilsen, Bryd Tavsheden.