18/12/2022
Sagt ting til kæreste
Jeg har sagt nogle ting til pigen der betyder Aller mest for mig og sat i hende i nogle situationer og bedt hende træffe nogle valg jeg på ingen måde kunne tillade mig og det kan jeg først se bagefter… men nu er det for sent og vi har truffet den hårdeste beslutning for hun har mistet nogle følelser hun ikke tror hun får tilbage… men jeg har sagt at hvis jeg kunne gøre tingene om så ville jeg gøre det men det kan jeg ikke men jeg har behov for at hun giver mig tid sammen med hende til at vise hende at jeg ved bedre nu men det kan hun ikke give mig…

Svar
Kære dreng.
Det er flot og modent af dig at skrive til os. Og så fine refleksioner du har om hvad der er sket og hvor meget du fortryder det du har sagt.
Jeg tænker også at din kæreste er en sund pige, når hun siger stop til forholdet, efter at der er sket nogle ting i mellem jer.
Jeg ved jo ikke hvor længe du har været sådan overfor kærsten, og jeg ved ikke om hun er helt færdig med jeres forhold.
Jeg tænker at det du kan gøre er at tale med hende, skrive til hende. Forklare hvad der fik dig til at sige de ting du gjorde. Og så håbe på at hun vil tænke over det, tro på dig og måske give jeres forhold en ny chance.
Hvis det ikke sker, så håber jeg at det hele har lært dig noget, så at du ikke kommer til at gentage det næste gang du finder en kæreste. Lige nu er det måske svært at tænke at du møder en anden pige, det tror jeg at du gør. Og har du lært af det der er sket, så bliver du en god kæreste.
Mange hilsner fra
Brevkassen