30/09/2019
Usikker
Jeg har 12 tær seriøst og jeg er så insecure omkring det sådan virkeligt. Og det væreste er igen tror på mig. Ved ik hvad jeg skal. det ender med jeg bare skal spar penge op til et operation:(

Svar
Kære pige på 17.
Tusind tak for dit brev. Jeg kan godt forstå, at du kan blive usikker og frustreret over at ingen tror på dig. Har du talt med nogen om din usikkerhed? Hvis ikke, så vil jeg opfordre dig til at tale med dine forældre og forklare hvordan det påvirker dig i din hverdag. Måske de kan hjælpe med en løsning? Derudover vil jeg gøre dig opmærksom på, at Bryd Tavsheden er et rådgivningstilbud til børn og unge der er udsat for vold. Derfor vil jeg råde dig til at skrive til eksempelvis Girltalk.dk eller Headspace?
De bedste hilsner
Celina