25/04/2023
der er ingen der føles trygge.
Jeg er hele tiden bange. Det er evige trusler, og jeg kan aldrig slappe af, ligemeget hvor jeg er. I siger, jeg skal snakke med en tryg person om det, men der er ikke noget eller nogen, der føles trygge.

Svar
Hej!
Tak for dit brev!
Jeg kan godt forstå, at det føles som ingen er trygge. Lad mig se, om jeg kan skabe lidt håb i en svær situation.
Du fortæller, at der er altid er trusler og at du aldrig kan slappe af. Du har set vores annoncer, men føler ingen er trygge.
Det tror jeg da pokker, når der altid er trusler! Så er er man jo hele tiden på vagt og skal kigge sig over skulderen.
Det er præcis derfor, at vores rådgivning er 100 procent anonym. Når du skriver eller ringer kender vi dig ikke og ingen kan opdage at du har snakket med os.
Så det du skal gøre, er at finde en time mellem 17-20 i næste uge, hvor du kan være alene. Om det er på værelset, på en bænk eller hvor det er, er ligegyldigt.
Så skriver du os eller ring til os. Så hjælper vi dig. Det lover jeg.
Håber vi hører fra dig - vi er her netop for dig!
De bedste hilsner, Anders