05/06/2023
Min mor er manipulerende
Min mor er meget manipulerende og egocentreret. Når jeg fortæller om mine problemer osv, så vender hun emnet om til hende og hendes problemer og hvor slemt / hårdt hun har haft det igennem tiden..

Svar
Hej med dig
Kunne du overveje at sætte en grænse overfor din mor ?
Tænker det kunne være en god ide at bede din mor om at lytte til det du har at sige. Og hvis hun er rigtig dårlig til det ,som jeg kan læse at hun er ,så er det en mulighed at tale med en der er i stand til at lytte til dig .Det er vigtigt at du sætter grænser overfor din mor.
Nogen gange kan det være svært at forholde sig til andre menneskers problemer når man er fyldt med sine egne
Måske din mor bare ikke har overskud og så kunne det være rart for dig at tale med en anden om det.
Håber det giver mening .