12/08/2023
Jeg føler at jeg ikke kan komme ud af forholdet
Hej jeg er en pige på 38 år jeg er i en problematisk situation jeg føler at jeg kke kan komme ud af forholdet jeg er i og det er heller ikke nemt når manden sælger visse ting......jeg bor i en 1 værelseslejlighed og føler mig tit trængt op i en krog.....ved ikke hvax jeg skal gøre mvh simone

Svar
Hej med dig.
Jeg er rigtig ked af at høre om din oplevelser og at du føler dig fanget i dit forhold.
Jeg hører dig fortælle, at du ikke kan komme ud af forholdet og føler dig trængt op i en krog. Og at din kæreste sælger visse ting. Jeg antager at det er uden dit samstykke at han gør det.
Du skal først og fremmest vide, at det er dig, der bestemmer hvad du gerne vil i dit forhold. Du er ikke tvunget til noget som helts og har ret til at bestemme over dig selv.
Når du beskriver, at du føler at du ikke kan komme ud af forholdet, så gør det mig nysgerrig. Hvorfor mon det føles sådan? Er det en følelse du har haft før? Stemmer følelsen mon overens med virkeligheden?
Jeg fornemmer, at du føler dig fanget og gerne vil have hjælp. Da vi er en rådgivningstjeneste i alderen 13-24 så er det ikke det rigtige sted for dig at få hjælp.
Men vores dygtige kollegaer hos Danner, vil helt sikkert gerne hjælpe dig. Jeg synes du skal kontakte dem med det samme: https://danner.dk/gratis-raadgivningsforloeb?gclid=Cj0KCQjwoeemBhCfARIsADR2QCvd6q4FyCjzcEgnlINgawh9jB0zthjTvT99Vh4KCZjgY5qNJAR5XaEaAtU2EALw_wcB
Jeg håber og ønsker det bedste for dig.
Anders