22/09/2023
Chatten afbrudt
jag skrev til chat og så skrev jag ril C. at far var sur og så.. kom bar så kunne ik svar lidt tid men så det for far gjort ting vid mig så jeg græd maget og … vil ik sih hvad der sket .. så komt til kald hend dum så afslut hun bar

Svar
Kære du
Hvor er det godt at du bruger Bryd Tavsheden, både at du skriver i chatten og nu et brev.
Det var synd at chatten sluttede sådan.
Jeg synes du skal skrive igen og måske skrive som du gør her, at du kom til at kalde en dum. Ikke fordi du mente det, men fordi det var svært for dig at skrive om det som din far gør ved dig.
Du kan jo også skrive et nyt brev og måske er det lettere at skrive her, hvad det er som din far gør.
Mange hilsner
Brevkassen.