28/09/2023
Mine forældre skændes hele tiden, jeg græder hver dag efter skolen, hvor jeg også bliver mobbet.
Mine forældre skændes hele tiden og der er ingen der forstår hvordan jeg har det og jeg græder hver dag efter skolen og i skolen bliver jeg også mobbet.

Svar
Kære du,
Mange for dit brev!
Du fortæller, at dine forældre skændes hele tiden, at du græder hver dag efter skole, hvor du bliver udsat for mobning. Du fortæller, at du ikke føler at nogen forstår dig.
Det er mange svære ting du beskriver! Det er bestemt ikke rart at end forældre skændes hele tiden. Det kan skabe en utryg stemning derhjemme, som ingen børn skal opleve. Har du prøvet at snakke med dem om det? Forklaret hvordan du har det, når de skændes hele tiden.
Du fortæller også, at du bliver mobbet i skolen hvilket er alvorligt! Er det noget du har snakket med din lærer om? Det er bestemt ikke noget du eller nogen andre skal udsættes for. Mobning kan fører til mange ubehagelige ting, som at føle sig ensom og at man ikke er noget værd. Derfor er det også vigtigt, at der bliver taget hånd om den slags og om dig!
Når du fortæller, at du ikke føler at nogen forstår dig, går jeg ud fra at du har prøvet at snakke med nogen om dine problemer. Måske du alligevel har nogen du kan betro dig til, måske din yndlings lærer eller pædagog, en god veninde?
Hvis ikke, vil vi også rigtig gerne hjælpe dig. Du er velkommen til at skrive ind på vores chat mandag- fredag mellem kl. 17-20 eller ringe til vores telefon mandag-torsdag i samme tidsrum. Her sidder vores dygtige rådgivere klar til at lytte og hjælpe dig. Det du oplever er ikke noget nogen skal gå med alene!
Jeg håber, at du kan bruge mit svar, og at vi hører fra dig!
Mvh
Bryd Tavsheden