26/10/2023
Jeg har depression og det æder mig indvendigt
Jeg har depression og jeg tager ikke og fortælle nogen ud over nogle få venner Hvad gør jeg fordi det æder mig indvendigt

Svar
Hej,
Mange tak for dit brev!
Du fortæller, at du har en depression som du føler æder dig op indvendig. Det kan jeg sagtens forstå! Det er svære tanker og følelser at gå med. Derfor er jeg gad for at høre, at du har fortalt det til nogen. Det er altid det første svære skridt at tage! Det næste vigtige skridt er at få hjælp. Du fortæller ikke om du allerede får hjælp, men det er vigtigt at du får hjælp til din depression. Har du et familiemedlem eller en sød lærer du kan snakke med om, hvor du kan få hjælp henne?
Hvis det virker uoverskueligt kan du også skrive eller ringe til os. Vi kan hjælpe dig videre. Vores chat er åben mandag-fredag mellem kl. 17-20 og vores telefon er åben mandag-torsdag i samme tidsrum.
Jeg håber, at du kan bruge mit svar
Mvh
Bryd Tavsheden