11/01/2024
Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal starte dette...
Hej,
Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal starte dette og det kommer nok også til at blive eg længere brev. Jeg håber det giver mening.

Svar
Hej,
Hvor er jeg glad for, at du henvender dig til os! Måske er du blevet afbrudt i at skrive dit brev? Du skal vide, at du bare skal skrive brevet som du har lyst til, og det er helt okay at det er langt - sommetider er det nemmere for os at give et fyldestgørende svar.
Du er velkommen til at skrive et nyt brev eller skrive ind til vores chat, som har åben mandag-fredag kl. 17-20 eller ringe ind på +45 44 45 20 90 i samme tidsrum.
Jeg håber, at høre fra dig igen!
Mvh
Bryd Tavsheden