16/01/2024
Jeg har dage hvor jeg har det rigtig svært
Jeg har dage hvor jeg har det rigtig svært nogen dag så svært jeg kunne ønske mig død

Svar
Hej
Jeg er glad for, at du skriver ind til os.
Vi vil gerne hjælpe så godt vi kan.
Du er altid velkomment til at ringe eller skrive i vores chat.
Vi har åbent alle hverdage fra 17.00-20.00.
Du kan også ringe ind til Livslinjen på tlf. 70 20 12 01 alle dage fra kl 08:00-05:00.
Det er vigtigt at række ud, når man har det som du har det, og der sidder mange der er klar til at lytte til dig.
Jeg håber du finder mod til at åbne op for flere detaljer om din situation og tanker.
Mvh.
Bryd Tavsheden.