25/01/2024
Crush på en der er toxic og siger klamme ting
Jeg har det her crush på en som er virkelig toxic og siger klamme ting til mig og har andre ting i hjernen. Jeg hader jeg stadig kan lide ham men jeg kan ikke lade vær med at lide ham

Svar
Kære du
Tak fordi du skriver til Bryd Tavsheden og fortæller lidt om det crush du har og som du er ked af at have. Det må være meget svært at være dig i lige netop det her.
Jeg synes, at det bedste du kan gøre er at skrive til Bryd Tavsheden på vores chat.
Så kan vi meget bedre sammen finde ud af, hvad du kan gøre, så du kan bryde det crush, du stadig har på ham, for jeg er enig med dig, det lyder ikke som om, at han er særlig rar og en man gerne vil have et crush på.
Men hvad tænker du om at kontakte os på vores chat?
Vi vil være der for dig, lytte og hjælpe dig med at se, hvad du kan gøre.
De varmeste hilsner
Bryd Tavsheden