28/01/2024
Haft godt af jeres hjælp i nogle par år nu.
Hej jeg ville bare sige jeg har haft godt af jeres hjælp i nogle par år nu!
Jeg har fået det meget bedre og jeg er super glad for at der er nogle der gider at tag fat og prøve at hjælpe.
Jeg har haft en hård barndom og fået tilknytningsforstyrrelse ud af det, har omsorgssvigt og oplevet overfald, da jeg skrev til jer fik man en form for beroligende følelse fordi man kan komme ud med det.
Jeg har fået det meget bedre og har hjulpet mig selv ud af en masse problemer, i har været en stor del af mit motivation og glæde!
Håber jer der kommer med evalueringer osv. har det godt knus mig 🙂

Svar
Kære du,
Hvor lyder det bare dejligt at vi har kunne hjælpe dig med dine problemer <3 Det varmer og gør os glade at høre om din udvikling, øget motivation og glæde i livet. Det er nemlig vigtigt at række ud til andre når man har brug for en hjælpende hånd i livets udfordringer.
Du må endelig kontakte os igen hvis behovet opstår, ellers ønsker vi dig alt held og lykke i fremtiden.
Tak for respons og anerkendelse, det sætter vi pris på.
Kærlig hilsen, Bryd Tavsheden.