08/02/2024
Jeg ønsker mig en kæreste, men måske er det for tidligt
Jeg er 13 år gammel og ønsker mig en kæreste jeg føler det er for tidligt men samtidig er jeg også klar- Jeg har på en måde en sexlyst men samtidig så ved man ikke hvad der kan ske jeg vil gerne kysse og snave med min bff men jeg ved ikke hvordan jeg skal spørge hende hun har kæreste på men jeg ved hun er til alt og er klar på at have det sjovt Hvordan skal jeg spørge hende?

Svar
Kære du
Mange tak for dit spørgsmål til os her på Bryd Tavsheden.
Jeg vil gerne give dig mit bedste svar på dine spørgsmål, som jeg oplever fylder meget hos dig og som måske også er svært for for dig at tale med andre om.
Jeg forstår, at din veninde er din bff, og hvis du føler, at du har tillid til hende og kan tale med hende om alt, som man tit kan med sin bff, så vil jeg foreslå dig at fortælle hende, at fordi hun er din bff, så vil du gerne give hende et kys. Så kan du jo se, hvad hun siger.
I forhold til føle sig klar til en kæreste og at have sexlyst samtidig med at være lidt bekymret for det, så vil jeg foreslå dig, at du går ind på ungogsex.dk og sexlinien.dk - jeg tror, at de to hjemmesider kan besvare flere af dine spørgsmål bedre end vi kan hos Bryd Tavsheden.
Det er nemlig sådan, at hos Bryd Tavsheden er vi rigtig gode til at hjælpe børn og unge, hvis de har oplevet at være udsat for vold eller anden form for overgreb. Hos os er vi klar til at lytte og rådgive og hjælpe med at få talt om det man har været udsat for og finde ud af, hvad man kan gøre ved det.
Hvis du selv eller andre, du kender, har været udsat for overgreb eller vold, så er du eller de altid velkomne til at kontakte Bryd Tavsheden.
Pas på dig selv!
Mange hilsner
Bryd Tavsheden