23/02/2024
Bosted
Hej jeg er en pige op 20 heg skal flytte snart men bostedet er for mecet de siger hele tiden det deres ting de tror de nedstemmer ovet en konstant

Svar
Kære du på 20 år.
Tak for dit brev. Det er godt at du skriver til os, når der er noget som er svært.
Jeg kan forstå at du skal til et nyt bosted. Og at du har nogle problemer med dit bosted.
Jeg vil anbefale dig at tale med din kontaktpædagog og din sagsbehandler i kommunen. De kan hjælpe dig med det der er svært, så I kan få talt sammen om det , og så at det nye bosted bliver bedre for dig.
Mange hilsner
Brevkassen.