24/02/2024
Siger grimme ting.
Jeg har oplevet at der er nogle i min klasse og bare generelt alle steder hvis jeg sender et billede så siger de bare at jeg er pisse fed og tyk som en so eller ko

Svar
Kære pige på 12 år.
Tak for dit brev, det er godt at du skriver.
Og det er da grimme oplevelser du har når du lægger billeder op. Det er slet ikke i orden at andre skriver så grimt til dig.
Jeg tænker at det kan være rigtig hårdt at få sådan nogle svar. Og jeg forstår godt at det gør dig ked af det. Har du nogle voksne omkring dig, som du kan tale med om det, og vise hvad der er skrevet ? Måske dine forældre eller en lærer. Måske kan dine lærere også tale om hvordan tonen skal være på de sociale medier og at det er både forkert og sårende at mobbe på nettet.
Mange hilsner
Brevkassen.