21/03/2024
Hvorfor svarer hun ikke?
Kære Brevkasse,
Jeg har været i byen med en masse kammerater og her ender jeg med at møde en pige, som jeg efterfølgende er sammen med den pågældende aften. Vi stødte tilfældigt på hinanden i byen og havde inden da, intet kendskab til hinanden. Hende og jeg har herefter en aften med massere af grin, flirt og bare god stemning imellem os. Som nævnt, ender vi med at tage hjem sammen. Jeg har efterfølgende sendt hende en besked på et socialt medie, men jeg har intet hørt fra hende. Vi følger stadig hinanden selvom det er over to dage siden, jeg har skrevet til hende og intet respons har fået. Glæder mig til at høre jeres take på, hvad er grund kunne være, til at jeg intet har hørt fra hende, for lige nu, føler jeg en stor uvished, fordi jeg syntes vores aften, var så god, som den var. Heller et negativt svar, end intet svar, for så har man trods alt et svar 🙂

Svar
Hej med dig!
Jeg vil først beklage at du først får svar nu - der har desværre været sygdom, hvorfor brevet ikke er besvaret i weekenden.
Du fortæller, at du har været i byen og er sammen med en pige. Du oplever, at aften går rigtigt godt, der er flirt, og masser af god stemning.
Du har efterfølgende sendt hende en besked, men hun har ikke svaret. Nu vil du gerne høre vores take på, hvorfor det kan være.
Det kan være rigtigt svært at sige. Der kan være mange grunde til at hun ikke har svaret. Det vil jeg derfor helst gøre mig klog på.
Ikke desto mindre står du i en situation, hvor en søde pige ikke svarer efter en god aften. Det er bare ikke fedt! Det kan jeg godt forstå, at du går og tænker på.
Jeg tror det vigtigste er, at du ikke tager det ind. Du må simpelthen op på hesten igen og finde en ny sød pige - dem er der heldigvis flere af.
Alt godt til dig!
Mvh Anders